vineri, 25 noiembrie 2011

Doar cu niste ochelari rotunzi pe nas.Poietic , yap?

Se pare ca m-am dat pe desen si am uitat de cea ce-mi face bine.Cum ar zice o colega , face bine la "corason".Si cand ma gandesc ca acum cativa ani puteam scrie doar 5 randuri , desigur ca fara legatura.Apropo , mi-a fost dor de simtitul tastelor ce ti se supun sub degete , auzindu-l cum se revolta sub degetele tale , in timp ce tu te strofoci sa nu pierzi urmatoare idee.
Si am uitat sa ma uit pe 11 Noiembrie la scor.In princiupiu e alegerea mea si fiind scorpion nu ma pot abtine sa ignor ce ati zis , dar nu o sa renunt la scris.Imi face bine.E singurul care imi face bine.("Pictatul ma relaxeaza , patinajul ma ajuta sa-mi gasesc calea , iar scrisul ... o da scrisul ... ca viata e si ea frumoasa."-intimp ce mergeam spre Ghica ca sa plecam la Breaking Down).Stii , la inceput am inceput asa "mai la gluma" , dar acum scrius seriso , si chiar daca stiu ca fetei mele nu i se potriveste zambetul acela lat [pe care l-am invatat de la Amanda si mama cat o pot iubi] tot zambesc idiot in fata unui monitora prea luminos care imi poate strcica ochii oricand.Si stiu ca v-am cam sicait cu Amanda , dar parca ea s-a creat in mintea mea.Si da , stiu si ce ne-a zis profesoara la religie:"Dumnezeu v-a creat si el v-a inspirat.."sau ceva de genu , dar eu nu cred ca Dumnezeu ar putea sa tea in fata unui monitor zambind tamp.Pe bune , chiar nu cred.
Si ploaia care a fost ieri-24 Noiembrie 2011-....pur si simplu superb.Imi era frica de intuneric , dar imi dadea putere.Stiti atunci cand vrei sa tipi tare de tot?Eu si pleonasmele.:).Ploaia mi-a alinat tipatul si l-a facut doar ... poate ca doar o fericire sufleteasca.~I feel alive and I wanna play with the live.~
P.S:Cand simtiti ca trebuie sa radeti , nimeni nu are dreptul sa va opreasca.[PROFESORII SI PARINTI NU SUNT NIMENI , UNI SUNT MAI..... SI  PE ALTI II IUBITI]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

:)