miercuri, 27 iunie 2012

Ghica

Se departa cu pasi greoil.Isi indrepta spatele si pasi incontinuare.Parul brunet i se legana pe camasa semitransparenta.Am tipat dupa ea , insa nu ma auzea , nu vroia sa ma auda.Ma ignora complet.Tipam ca imi pare rau , insa nu ma auzea.Tot ce spuneam sopteam.Imi era frica ca daca o sa-i plang in fata o sa-mi rada in nas.
M-am trantit pe jos si am inceput sa plang.O ceata asternu in jurul meu.Nu o mai vedeam , nu o mai simteam.O pierdusem , la propriu.Am inceput sa fug , insa am picat.Un zid nu ma lasa sa ajung la ea.Frica , mandria?Am inceput sa ma zbat.
-Te rog vino inapoi!am zbierat in surdina.Imi pare rau.
Nu ma putea auzi.Plecase.Disparuse.O pierdusem.
Te iubesc.Esti geniala.Te rog , vino inapoi.Nu am avut intentia sa te ranesc , nu am avut-o pana cand nu ai mai fost aici.

17 comentarii:

  1. nu iti mai plange de mila Andrada. Daca intradevar era cea mai buna prietena ar fi venit inapoi...
    nu vrea sa te auda.. asa e ea.
    O stii prea bine.
    ANDRADA, TU ESTI GENIALA.
    Ai momentele tale cand esti chiar nebuna.. dar esti nebuna mea.
    Si imi e dor de tine.. chiar daca practic sunt aici.. imi e dor de vechea TU.

    RăspundețiȘtergere
  2. am avut si eu o prietena geniala....ne-am certat pe la 14 ani dintr-o prostie si ne-am indepartat fara explicatii....ne-am apropiat din nou pe la 16 ani cind aveam iubiti din acelasi cerc....de data asta firesc si fara drama daca n ne sunam in fiecare zi si fara sa avem o dependenta bolnava una de cealalta. de data asta a fost linistit firesc si pentru totdeauna.
    se intimpla sa nu vorbim o luna sau doua, sa ne certam uneori dupa 20 de ani:) apoi vorbim ca la 14 ani ca si cum nimic nu s-a intimplat
    nu e nimic nefiresc in zbaterile astea ci se cheama Maturizare la cel mai frumos mod cu putinta!

    RăspundețiȘtergere
  3. nu merita cineva care te face sa suferi sa plingi atit....daca e prietena adevarata nu face fite si te chinuie!

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu sunt pentru mai multe prietene pentru ca nu e bine sa fi dependenta de o persoana

    RăspundețiȘtergere
  5. Scrii extraordinar de frumos!cred ca vei avea o multime de prietene si admiratoare mereu!eu sunt una din ele:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi place comentariul lui Lulu!cu atitea prietene si sfaturi bune cred ca trebuie doar sa le urmezi si sa iti imparti dragostea egal catre toate! asa vei primi muuult inapoi asa cum meriti!

    RăspundețiȘtergere
  7. Sunt de acord cu LULU esti geniala!!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. chiar imi place Lulucita:)ar trebui sa iesi mai des cu ea:)

    RăspundețiȘtergere

:)