miercuri, 20 iunie 2012

La multi ani Amanda!

Cu ocazia zilei Amandei am decis sa scriu ceva special pentru ea.20 iunie , ziua cand s-a intalnit cu Taylor si de asemeni s-a intalnit din nou cu adevarata dragoste.Ziua cand a fugit din tragedia din familia ei si Taylor din drama dintre el si tatal sau.Ziua cand a vorbit din nou cu Cash.Ziua cand a plans din cauza mamei sale.Ziua plina regrete.Ziu cand a repetat de multe ori ziua.
Ziua cand m-am decis sa postez din nou.
La multi ani Amanda , la multi ani scump-o!

10 comentarii:

  1. La Multi Ani Amanda si din partea mea!!esti extraordinara!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc!
      si cred ca si Amanda , cumva , iti multumeste.:)

      Ștergere
  2. Abea astept sa aflu vesti noi despre Amanda!e personajul meu preferat si asa dulce dar si puternica!

    RăspundețiȘtergere
  3. De ce nu mai scrii despre Amanda sa impartasesti cu noi aventurile ei?
    O descrii perfect!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai , dupa cele aproape cele 100 pagini scrise despre aventura ei , am de gand sa scriu pe blog inceputul celui de-al treilea capitol : preferatul meu.

      Ștergere
  4. Amanda e preferata ta?de ce nu scrii mai des despre ea si prietenii ei?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Amanda nu este numai preferata mea , ci si o extindere a gandiri mele.Ma gandesc deobicei ce are face ea si ma ghidez , deoarece stiu ca este mult mai corect.

      Ștergere
  5. LA MULTI ANI AMANDA!!!!

    RăspundețiȘtergere

:)