vineri, 1 iunie 2012

Other things that I love

Motocicletel.Viteza lor nebuna , adrenalina ce ti se serpuieste in tot corpul.
Muzica.Sentimentul acela de pace , de eliberare cand iti asezi castile in urechi si auzi glasul divin al cantaretului.
Cititul.Momentul cand te transpui in alta lume.
Rasul.Clipa in care simti ca nu te vei mai opri.
Pictatul.Timpul de deslantuire pe panza.
Pantaloni scurtii.Obiectul in care ti se pare ca pari mai inalt.
Ojele.Raiul pamantesc.
Prieteni.Oameni pe care nu i-ai pierde nici o data.
Carioca.Obiectul care ma ajuta sa-mi mazgalesc caietele.
Creionul.Chesti pe care mi l-ar rupe fiecare profesor.(pentru ca desenez in ora)
Cainele.Plusul cu care dorm.
Pisica.Aia care ma zgarie.
Fenomenul(straniu).Cea mai buna prietena.
Pozele.Stupide amintiri.
Facebook.Plictiseala omeneasca.
Cafeaua.Usurarea ca traiesti.
Superficialitatea.Clipe prin care trec rar.
Cimitirul.Un loc placut pana cand imi dau seama ca stau intre morti.
Boooiiing.Personajul pe care il desenez des.
Cititori blogului pentru ca imi ofera cele mai dragute comentari.Sunteti geniali si nu o zic oricui .<3


6 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Pai , mi-am pierdut increderea in mine cand am crezut ca nimeni nu-mi mai citeste blogu' , insa nu pot sa stau departe de el.:)

      Ștergere
  2. Sa nu renunti!!!perseverenta ca in sport ajuta si scriitorii la holywood.

    si cred ca citesc multi blogul deja:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :).
      Nu am de gand sa renunt.E aproape unicul lucru de care sunt legata si sper ca voi fi legata mereu.

      Ștergere

:)