sâmbătă, 21 iulie 2012

Si o ia de la capat

Ochii blazini i se ridicara din pamant.Nu mai simtea frica.Fata isi dadu parul negru pe dupa umar si incepu sa mearga pe podul instabil , construit din lemn putrezit , dupa omul care ii capturase sora.Isi intinse bratele asemenea unei adevarate gimnaste si isi indrepta spatele , dupa isi muta balerinul ca prim pas.Contiunua cu mai multa incredere , facu pas cu pas pana vazut ca omul ii iesise din cadrul ei vizual.Facandu-si avant , bratele gratioase i se transformasera in arme de lupa ce dadeau forta corpului , iar varfurile picioarele controlau traiectoria ei.Se avanta si mai tare prin padure dupa om.Crengile uscate se auzeau pognind sub talpile ei.Impuscatura.Glonutul trecu fix pe lnaga umarul ei , facad-o sa pice in spatele unui copac.Speriata , fata stranse puternic copacul intre palme si se inclina intr-o parte ca sa vada atacatoru.Ochii albastrii ii devenira ca de pisica.Incerca sa-l gasesaca din scurte ochiade , insa nimic.Zona era goala.Nici barbatul , nici sora ei nu mai erau acolo.Isi propti capul de trunchiul copacului.
Iar ii pierduse urma surori sale.Trebuia sa o ai de la capat.Sa o gaseasca din nou , sa incerce sa o salveze si sa esueze.Insa de data aceasta era prea hotarata.Isi vroia sora ianpoi  cu orice pret , chiar daca isi risca propria viata.
Si incepu iarasi sa alerge prin padure pentru a-si salva sora.

23 de comentarii:

  1. Genul tau de compuneri:X. P.S. zi-mi ce mai face Amanda. :o3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Amanda...nu mai stiu de mult ce face.:(.Trebuie sa o regasesc.

      Ștergere
  2. SUPER POVESTE!!Trebuie sa ajungi regizor sau scenarist!descrii asa vizual totul:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga Black paradise . Inspratia ( ma refer la Amanda ) vine cateodata din suferinta ta . gandestete poate la cineva care ti-a facut rau , sau cineva de care iti este dor . dupa aceea gandestete la ceva gresit facut in viata . iar in final gandestete la prezent . placut sau neplacut , nu conteaza . si mediteaza cateva minnute . am incredere in tine chiar daca nu te cunosc . am incredere ca te vei regasi si vei gasi calea corecta . p.s as vrea sa stam odata la o cafea cu multa frisca si sa discutam . pana una alta imi poti spune I.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I , multumesc mult pentru com si imi pare bine ca ai incredere in mine.Poate chiar ar trebui sa stam la o cafea pentru a te cunoaste ca si persoana , pentru ca am senzati ca tu ma cunosti din compuneri , sau mai bine zis imi cunosti gandirea.:)

      Ștergere
  4. Problema este sweetheart, ca eu nu sunt in Bucuresti . Sunt in Anglia la tatal meu .M-am mutat aici acum 1 an . Si nu e impresionant.Toate camerele sunt pline de picturile sale. As vrea sa stiu mai multe despre tine . Imi pari o persoana plina de viata . Si sincer ...cred ca esti singura persoana cu care am vorbit in ultimele cateva luni, in care am incredere . I .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I , ce mi-ai spus(cu increderea), este super sweet si apreciez asta.
      De ce nu este super in Anglia?Acolo vreu sa ma duc eu la facultate , daca o sa pot.As muri sa traiesc in Anglia , chiar daca New York-ul e orasul meu preferat;este prea zgomotos.Si tatal tau este pictor?Uau.Si eu pictez , de placere , insa iese , cel mult zis , dragut.
      Plina de viata.Imi place cum suna.
      Sper sa tinem legetura cel putin pe blog , pentru ca si tu imi pari o persoana de traba.:)

      Ștergere
    2. 1.Tine minte de la mine - cel mai frumos lucru in viata- este sa pictezi ceea ce simti, si sa te imbeti ( pe tocuri ). 2.Poate nu m-am exprimat corect ...este SUPER in Anglia dar nu si atunci cand ti-ai dori mai mult ca orice sa ai o prietena cu tine. Singur ...totul este anost . Sa stai in zilele cu ploaie pe geam si sa gandesti ...Fuck. Vreau sa ies afara cu EA intro rochie larguta si sa alerg ca o retardata prin ploaie . Am facut asta scumpo. [ Singur e ...enervant de aiurea ] Totusi ...nu as vrea sa te gandesti la mine ca la o distrugatoare de visuri dar totusi ...trust me. I. P.s am 15 ani. Tu ?

      Ștergere
    3. I , eu am 13 , aproape 14.Cateva luni ma despart de buletin....
      Alergatu prin ploaie ca o retardata...am facut-o cu cineva , e pre genial , a fost pre genial pentru ca era ea cu mine.
      Si imbtatatu pe tocuri...cel mei placut sentiment este sa stai beat mort pe jos , sa plangi din nu stiu ce motiv si sa simti cum transpiri , cum totul nu mai are sens dintr-un moment.
      Si ploaia?Nici o problema , ies si in furtuna daca este nevoie.Ador ploaia!

      Ștergere
  5. Si eu cred ca te cunosc destul de bine, dar imi place ca ai o latura misterioasa si o lasi descoperita putin cite putin:)
    mi-e dor de Amanda si sunt convinsa ca vom auzi din nou:)

    mi-e dor de tine!!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. KL intreaba de Amanda:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ...Pai azi aveam de gand , dupa ce imi gasesc caietu \ mapa unde am foaia , sa scriu capitolu trei(o parte din el)-preferatu meu.:)
      Daca am caietu la mine.

      Ștergere
  7. My sweetheart, am auzit ca vine Lady Gaga la voi. Nu as vrea sa pierzi ocazia de a te distra . Ce planuri ai? P.S . imi place ca incet incet o redescoperi pe Amanda. stiu ca poti trece peste acest impas. I.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai , merg la Lady Gaga cu mama mea si o prietena.Si Amanda...cred ca am redescoperit-o din nou si am contruit-o intr-o compunere.

      Ștergere
  8. Buna Scumpo,sunt I. Ce ai mai facut ? Eu o descopar din ce in ce mai bine pe Katherine. Si imi pare al naibii de bine ca o am aproape. Ma simt completa. Ea imi da senzatia ca ...chiar imi e bine aici. Ai mai scris la Amanda ? As vrea ca intr-o buna zi sa cumpar cartea ta . Cred ca o sa incep direct cu multumirile cum fac la orice carte. Mor sa vad de unde a venit inspiratia scriitorului. Maimutica ta ? Ti-a spus ceva sau mananca linistita banane ? Nu vreau sa te supar .Daca e ceva ce te deranjaza spune-mi , ok ? Cateodata sunt prea directa.P.s. ...Nu am nimic de zis . Imi place sa scriu P.s.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai nimic , draga I.
      Multumirile.Maimutica mea , chiar daca ma uraste , chiar daca o sa-o urasc v-a avea mereu un rand , sau doua scrise la multumirie.Pentru ca merita.Pentru ca a fost cel mai importan lucru din viata mea si daca as putea povesti tot ce-mi trece acum prin minte despre ea , amintirile cu ea , ar fi ca o viata prea geniala.Intens traita.Si chiar daca nu o sa vorbesc deceni cu ea , tot cred ca o sa ne mutam impreuna in New York si ca o sa mergem la acelasi liceu.Visele nici o data nu mor.
      Si nu ma superi , comentarile tale ma inacanta , cum ma incanta prezenta ei.

      Ștergere
  9. Ma bucura sa aud asta, Scumpo. Imi place ca crezi cu tarie in visele tale. Imi pari o persoana DESTUL de visatoare. Si persoanele de genul tau trebuie sa mearga tot inainte. Spre infinit. Acum beau o cafea cu lapte. Facuta de tatal meu. Si, surprinzator, e chiar gustoasa. Asta pana am descoperit ca are scortisoara. Si, Bleah, urasc scortisoara. Acum ca te simt aproape Draga mea, iti marturisesc ca ma cheama Cashity [ Tatal meu l-a ales ]. Dar intotdeauna m-i s-a parut un nume prea sofisticat. Niciodata nu mi-a placut. Mama imi spunea intotdeauna Ivana. Dar eu prefer Faith. Multa lume crede ca asa ma cheama. Multi dintre prietenii mei. Dar, ramane la alegerea ta cum imi spui. Ai grija de maimutica ta. Si de Amanda. P.s Andrada, cum ai vrea sa te cheme pe tine ?

    RăspundețiȘtergere
  10. Faith , draga Faith ,(pentru ca iubesc acest nume) , eu traiesc din vise.Pana si profesoara mea de fizica , diriginta si alti profesori au zis ca sunt visatoare.
    Cafeaua cu lape...mmmm....si cu scortioasara.Imi place scortioara , o ador.
    Sincer , de multe ori , cand eram mica , imi alegeam o groaza de nume pe care le adoram , insa , acum pur si simplu nu-mi doresc alt nume.Poate din cauza ca le folosesc in compuneri , si simt si eu ce i se intampla personajului?Poate.....Insa , imi placea mult Anabell. :)
    So , Faith , tinem legatura , right?:)

    RăspundețiȘtergere
  11. Bineinteles Draga mea. Imi place faptul ca te regasesti in compunerile pe care le scrii. Acum te rog : 1.Zi-mi cel mai amuzant moment pe care l-ai trait vreodata. 2.Inca un moment pe care nu il vei uita niciodata. 3...Un moment pe care ai vrea sa il traiesti. Scumpo, Iubesti pe cineva ? P.s. Imi place cum combini romana cu engleza. Imi pare ceva ..original. P.s. Maimutica ta ? Faith

    RăspundețiȘtergere
  12. 1.Cel mai amuzant moment.:-??.Sunt multe.
    2.Cand dansam cu maimutica mea , tot ca ai adus vorba de ea , in ploaie , si saream prin balti.
    3.Sa merg pe motocicleta.
    De iubit?Nu....
    Si mie imi place combinatia dintre romana si engleza.:)
    Tinem legatura.

    RăspundețiȘtergere
  13. Wow. Super postari! Imi place cum gandesti . Cand mai postezi ceva nou ?:)

    RăspundețiȘtergere
  14. Multumesc.Pai , azi aveam de gand sa postez ceva nou.O descriere a Amandei.

    RăspundețiȘtergere

:)