duminică, 27 mai 2012

21 stupid things

1)Imi place ploaia.
2)As vrea sa zbor.
3)Vreau sa fiu roscata morcov.
4)Ador sa visez.
5)As trai doar intr-un vis.
6)Imi place furtuna.
7)Nu as rezista fara muzica.
8)As bea doar cafea si cola.
9)Tocurile ar predomina dulapul meu.
10)M-as imbraca doar in negru.
11)As avea nu Buldog Francez.
12)M-as da doar cu ruj rosu sau culoare pieli.
13)Iubesc sa pictez.
14)Nu as respira fara a scrie.
15)Sunt ambitioasa.
16)Imi place sa o tin doar intr-o petrecere.
17)Il iubesc pe Sponge Bob.
18)Emma Stone(prietena lui Andrew Garfield ) este scorpion ca mine.
19)As vrea o sala goala in care sa ma invartesc non-stop.
20)Nu-mi place sa fiu judecata.
21)As muri artista.(la 105 ani si 7 luni)

15 comentarii:

  1. hei.vad ca oamenii nu prea cometeaza pe aici.eu sunt alice app...si eu am 14 ani de ceva vreme..si pot spune ca ma regasesc oarecum in toate aste...acum un an si eu purtam negru...si vroiam sa fiu roscata.imi palcea ploaia...pentru ca atunci cand urmaream picaturile greoaie cadeam mai usor pe ganduri...eram ciudatica pot spune.lucrurile s-au scumbat.acum pot culori...si imi doresc sa am parul visiniu.iar legat faptul ca eram mai diferita..inca sunt.si nu am deranjeaza...defapt imi place aceasta"cidatenie"si asa sa ramai si tu.pentru ca asa esti...speciala...diferita..unica.acum stiu ca am scris un roman...si poate ca nu ai inteles exact ce am vrut sa zic.dar sper ca....poate te va ajuta.nu stiu de ce ti-am lasat comentariul asta...dar am facut-o.P.S. imi place cum scrii...si eu faceam asta. XOXO alice;)

    RăspundețiȘtergere
  2. hei . buna Alice.imi place cum esti , cum gandesti , cum mi te asemeni.si eu am inceput sa ma imbrac mai vesel , insa iubesc negrul.nu este un cazu de imi place negru si sunt emo , ci doar o placere mai "sumbra" cromatica.:).
    si , o da!ador sa fiu mai ciudatica , unica , diferita.este lucrul pe care il iubesc la mine.
    iti multumesc mult pentru genialul comentariu si sper ca intr-o zi , Alice , voi citi si eu o compunere de-a ta.

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place la nebunie cum scrii si gindesti!Imi place ca esti speciala:)si desi iti sunt aproape am senzatia ca te descopar de cite ori citesc ceva pe blog:)

    xoxoxoxo

    RăspundețiȘtergere
  4. I am your secret admirer:)

    sunt fata si vreau sa fiu ca tine!

    RăspundețiȘtergere
  5. 21 things are definetly not stupid!!!!

    e una din cele mai destepte liste pe care le-am vazut de ceva timp!

    cum ai reusit sa ajungi la lista asta?si de ce 21?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sincer ? , imi place sa fiu diferita.Sa-mi decid mici bucati din viitor si sa las destinul sa le creeze pe cele mari.:)

      Ștergere
  6. Emma Stone trebuie sa fiu fff cool!Am cea mai tare nepoata Scoprpion si m-am maritat cu un Scorpion deci zodia asta reprezinta destinul meu!

    xoxo

    RăspundețiȘtergere
  7. tu ai 21 lucruri de zis. Eu am doar 3.:D 1. Scrii genial. GAndesti genial. Esti geniala:X 2. Iti ador blogul:* Esti mai ceva ca danielle steel:"> 3. Te iubesc nebuno:X
    Cu drag, Iasm:X :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Pentru cea mai adorabila , cuminte si constincioasa eleva , 1.Multumesc.
    2.:).Cineva imi ofera inspiratie.Bursuci , ce sa zic.
    3.Te iubesc nebuno!<3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bursuci:)) Vezi ca e replica mea.

      si o da. ironia din tne:)) "cuminte si constiincioasa eleva". no sa vezi asa cv:)):X

      Ștergere

:)