miercuri, 30 mai 2012

Asta-i normalul pentru mine

Cel mai mult iubesc clipele cand usorul lungul  par mi se asterne pe spatele gol , iar privirea-mi imi este pierduta.Cand breteaua maieului imi pica usor pe umar a relaxare.Cand ventilatorul din spatele meu adie usor.Cand ploua neincetata , picaturile lovindu-se brutal de acoperisul balconului din sticla , muzica fiind la maxim.Cand rad nebuneste legat de o tampenie.Cand spun niste vorbe neinsemnate si starnesc un hohot de ras.Cand sunt eu insami.Cand imi alerg fiu(pisica mea) prin casa pentru ca m-a zgaraiat.(afurisit sa fi toata viata , pocitanie porcoasa ce estie!).Cand toata luma se apara de ploaie , eu fiind uda din cap pana in picioare .Cand imi fac unghile negre.Cand am curaj sa arat cine sunt.

4 comentarii:

  1. Frumos, atent sortate cuvintele . :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Esti absolut pefecta!!!!!

    Luna MAI a fost luna in care ai scris cel mai mult!Sa nu uiti sa sarbatoresti:))

    Promit sa iti pregatesc ceva special pentryu asta!!

    RăspundețiȘtergere
  3. LA MULTI ANI FOR TODAY!!!!!!!!!!!!!!!
    Promit CELEBRATION!!!!!!

    Cu:
    shopping la COLOUR de obiecte memorabile, un lunch de domnisoare si plimbare pe Calea Victoriei pentru Window Shopping + ceva dragut de cumparat pe bune:)

    XOXOXO

    RăspundețiȘtergere

:)