joi, 24 mai 2012

Peace

Imi asez casca in ureche si astept sa ma trimita in lumea mea.Locul unde merg mereu cand am nevoie de liniste , pace , chiar si un cuvant bun.Unde traiesc momente de sincerita extrema si dureroasa.Intru prin perdeaua corai transparenta si pasesc prin iarba verde praz.Este al naibi de comoda.Rochia mi se tarseste in urma , manecile lungi si largi mi se leagana peste solduri , unde mateasa usor transparenta imi alina pielea.Parul lung incepe sa mi se salte pe spate , deoarece si eu incep sa salt deasupra iapei mele negre , care galopeaza deasupra unui pod din lemn.
-Gapa.ii soptesc iapei in timp ce se opreste.Eu i-am zis sa se opreasca.Imi trec piciorul peste capul acesteia , apoi imi dau drumu pe pamant.Smulg o floare si mi-o pun in par.
-Frumoasa doamna , imi da bratul sau si continua , cu ce va pot onora prezenta?
-Puteti sa ma conduceti pana in gradina si sa ma insotiti la un ceai.Am atatea sa-ti spun!rostest eu entuziasmata , apoi imi ridic rochia gratios si ii ingadui bratul meu.
-Incepe-ti sa-mi spunti , imi stapaniti urechile.
-Pai , dragul meu Alexander , trebuie sa ma inveti sa-mi stapanesc sentimentele.Sunt prea puternice.
-Domnisoara , sunteti puternica.Acest regat fantastic nu s-ar fi creata fara dumneavoastra.Munti inalti cu varfuri capturate de nori , iarba proaspata pretutindeni , flori nemaivazute , case aeriene legate de poduri angelice.
-Nu fantastic , ci figurat , imaginar.
-Doamna mea , cu tot respectul , inima nu ma lasa sa va las cu aceasta impresie.Totul este prea.Pentru dumneavoastra este.Ma...incepu Alexander , insa eu mi-am incalecat iapa si am fugit catre iesire.Se sunase.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

:)