luni, 14 mai 2012

Si uneori cred ca trebuie sa devin o scoarpie ca sa supravietuiesc printe scorpi , insa nu sunt in stare.Cat de negre mi-or fi gandurile mereu ma vor trada ochii mei blajini de copil naiv.Usoara enervare mi se v-a citi mereu din tremuratul buzelor , dar si turma de lacrimi tot de acolo v-a pleca.Palidul chip rotund mi se v-a inrosi la fiecare suferinta dura , chiar si la un zambet chinuit care imi arata starea actuala.Corpul meu usor plinut se v-a desechilibra in semn de nesiguranta pe sine , balasandu-ma cand arunc ganduri neprietenoase.Nu cred ca o sa reusesc sa fiu o asemenea finta diabolica.Inca nu sunt capabila sa infrunta ca pana si o minciuna poate fi un adevar.Doar ce pot face acum e sa strig mici spiridusi albastri-transparenti ce-mi locuiesc in ochii , sa-mi inunde chipul cu franghile lor subtiri si umede , pana ce ajung jos si-si asteapta infinitul de rude ce ma vor parasi abia cand nu ma voi mai trezi.
"-Haide-ti spiridusi , sunt pregatita sa va sufar durele picioare alergandu-mi pe suflet !"

Un comentariu:

  1. stii cum am rezolvat eu asta?

    IGNORE!!!!!!!!!!!!!

    Si cred ca asta le va durea pe scorpii muuult mai tare...si daca au un dram de minte si suflet isi vor da seama ca sunt penibile for nothing!

    Cine stie poate salvezi niste suflete asa:)mie mi-a iesit!

    RăspundețiȘtergere

:)