vineri, 25 mai 2012

Ce frumoasa minciuna

O , Doamne , nu cred , m-am indragostit de visul meu.De el din visul meu.Baiatul cu fata matura , parul scurt plimbat de vant , usor castaniu , ochii blanzi si brate fine.Stiu ca avea brate fine deoarece ma tinuse in brate , ma facuse sa-l plac si ma placuse si el.
Era si Ghica acolo.Era cu prietenul lui , tot cu fata matura , par scurt plimbat de vanta , insa blond.
"Te plac."i-am zis lui in visul meu.In acel timp tipul cu care pleca Ghica a ras in timp ce prietena mea zambea tamp.Si stiu ca si ea era indragostita.

4 comentarii:

  1. imi place visul tau:)
    si imi place ce scrie pe tenisii din poza:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ador sa visez , chiar daca uneori imi aduc putine clipe aminte , insa legatura bucatiilor de puzzle cu unele lucruri la care ma gandesc ziua urmatoare este...uimitoare , placuta , interesanta.:)
      Poza mi s-a parut perfecta pentru aceasta compunere.
      Si mie imi place scrisul de pe ei.:)

      Ștergere
  2. Si draga mea , imi pot imagina ca uneori te consideri poate anormala pentru faptul ca te indragostesti de personajele din visul tau . Dar nu . Fii mandra de asta . p.s Un nume ciudat ` ghica `. I.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ea e mon monkey , I.
      Si da , mi se pare anormal , insa chiar m-am simtit prea bine in visul ala.:)

      Ștergere

:)