joi, 10 ianuarie 2013

"....Mami ,de ce m-ai parasit?"

-La a cata oaie ai ajuns Anita ?
-74.
-74?!zise mama lundu-si puia in brate ,  mangaindu-si nasul de nasul pitici , totodata zambind gingas.
-Mami?
-Da?
-Chiar ai de gand sa pleci?
-Anita.zise aceasta cu o lacrima in ochi.
Femeia se ridica de langa puia sa si o incuie in camera.Se rezema de usa plina de aschi si se lasa in jos , tarsaindu-si spatele de acesta , lasand urme sangeri pe pielea sa.Isi propti capul in culcusul mainilor si se gandi pentru o secunda cum ar fi sa ramana aici .Sa vada cum creste Anita , cum razboiul se termina , cum pacea se instaleaza , cum tot raul dispare , insa nu , nu putea.Ea era raul acolo si ea inpiedica pacea.
Aceasta tresari cand simti pumni in usa , palme din ce in ce mai violente si picioare din ce in ce mai agresive.Se ridica si se uita pe cheia usi.Micuta Anita , fetita cu par castaniu si rochita alba ca si de inger se straduia sa rupa barajul dintre ea si mama ei.Isi distrugea papusile din portelan , vazele din cristal si tot ce avea mai de valoare in camera sa.Chipul palid , acum o explozie rosiatica , pulsa la greutatea fiecaruri obiect aruncat , ochii clipindu-i din secunda in secunda pentru a mentine orice lacrima din cadere.Dupa ce nu mai avu cu ce sa arunce se aseza in paguba produsa , in cioburile spulberate , in materialele rupte si isi aseza palmuta pe usa inchizand ochii.Mama sa se retrase imediat si se sprijini de perete speriata.
-Mami!urla fetita , insa femeia fugi inspre camera sa si isi apuca haina grena si gemantanu , lasand cheia si un biletel in mana sotului sotului , pupandu-l pe obraz de adio , aruncandu-se intr-un taxi apoi.
Anita , auzind rotile scrasnind ,se repezi pe geamul deschi si isi scoase capul , gesticuland din mana .
-Mami , intoarce-te!Mami , m-ai uitat!Mami vin-o inapoi , nu ma lasa singura!Mami ,de ce m-ai parasit?Mami...tacut fetita pentru o clipa , insfacata de tatal sau , insa dupa incepu sa tipe si sa se zbate.Acesta o stranse puternic si o propi in pat , tinand-o strans la piept.Fetita mai riposta cateva secunde , insa adormi in bratele batranului sau tata.

4 comentarii:

  1. Asa ..ceva este ..ireal de frumos.. de genial ..mi.au dat lacrimile, sincer! Tine.o tot asa !Bravo. Din toata inima..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu esti singura .
      Prima data am considerat-o geniala . A doua oara ok . Si a treia oara o compunere obisnuita si simpla .
      Mulumesc mult !. Pentru compliment in sine si pentru bucria ce a venit odata cu el .

      Ștergere
  2. Foarte draguta povestea .Trista.Ciudat ca ma regasesc printre cuvinte.Dar nu in poveste ci in felul tau de a scrie.Pentru ca si eu obisnuiam sa scriu asa.Si poate mai scriu asa.Foarte dragut blogul.Sa o tii tot asa ! Stiu ca poate cer prea mult dar astazi mi-am facut si eu un blog doar pentru ca nu m-am mai putut abtine.Am explodat si toate aceste cuvinte trebuiai sa mearga undeva.Eu sper ca vei arunca o privire ... http://pixcurosu.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult . O sa ma uit asupra blogului tau , promit . Si nu este nici o problema . Imi place sa multumesc lumea ( desi este mai distractiv sa-i enervezi ) , deci , daca mai ai nevoie de ceva , zi-mi daca te pot ajuta .

      Ștergere

:)