sâmbătă, 4 mai 2013

Ok . blogul asta a insemnat enorm pentru mine. a fost tot ce am avut mai de pret , insa ... insa pur si simplu nu va mai pasa . asti gasit ceva mai bun . ok . nu sunteti nici primi , nici ultimi . sunt obisnuita cu ... cu dezamagirea . in asta consta viata , asa-i ? asta e ultima postare . Paste fericit si va urez o viata buna incontinuare .

21 de comentarii:

  1. sa nu cumva sa te opresti...eu sunt un mare fun dar am fost plecat din tara.....imi pare rau ca te-am dezamagit....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu . adica . stii . adica . nu am mai vazut nici un coment de cateva luni si am crezut ca pur si simplu nu va mai pasa .

      Ștergere
  2. esti cea mai dulce!!!sa nu te opresti!!

    RăspundețiȘtergere
  3. nu ne parasi, te rog...nu stiu alte cuvinte dar insemni enorm pentru mine...tu cu blogul tau....s mi-am aruncat mereu ochii pe el..daca nu am comentat nu inseamna ca nu sunt cu ochii pe tine doar am tinut "low profile".

    RăspundețiȘtergere
  4. ma uit des pe blogul tau si mi-a fost rusine sa-ti scriu dar acum ca vad ca vrei sa renunti imi fac curaj...te rog stai!am nevoie de tine si nu mai stiu nimic de Amanda..

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc foarte mult ca faci asta.

    RăspundețiȘtergere
  6. ce bine!!!gata imi fac curaj si ma apuc de scris feedback.pe cind ceva despre Amanda?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. vreau sa reincep sa o scriu .
      la ora de istorie din greseala mi-a spus Amanda . am crezut ca mor de fericire . adica ... acel sentiment tampit .

      Ștergere
  7. cum sa crezi ca nu ne mai pasa?
    un mic secret?
    cine a intrat odata e addicted si se uita mereu chiar daca nu stie ce sa scrie.nu toti sunt asa talentati ca tine.
    ai un dar si nu renunta niciodata la el!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc . cand am intrat sa vad ce ma face blogu' nu m-am mai gandit ca o sa am vrun comentariu si cand am vazut toate lucrurile frumoase pe care mi le-ati spus am crezut ca incep sa plang .

      Ștergere
  8. am si eu o colega Amanda..n-are nimic a face dar imi aduce aminte de blogul tau.

    RăspundețiȘtergere
  9. deci?????????cind o poveste noua?????????

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. o sa incerc sa scriu ceva in weekendu' acesta , insa am programul foarte incarcat .

      Ștergere
  10. hai odata scrie ceva..nu ne mai perpeli..

    RăspundețiȘtergere
  11. foarte interesant blogul, tocmai ce am apucat sa citesc cateva postari si chiar imi plac ideile tale :-d

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hei , mersi . probabil te-ai apucat sa citesti degeaba . m-am obisnuit sa verific periodic blogul , insa nu o sa mai postez . simt ca nu mai are rost si deobicei ma iau dupa sentimente .
      insa ma bucur ca iti place .
      p.s : unei ai gasit blogul ?

      Ștergere

:)