joi, 30 august 2012

Talentul pleaca , imaginatia dispare.Raman eu.

Vara....Vara se termina.
Vara aceasta a fost cea mai geniala vara din viata mea.Am cunoscut persoane la care tin mult si care tin si ele la mine , in care pot sa am incredere fara sa ma indoiesc si care pot sa aiba si ele incredere in mine , am cunoscut sentinemtul de fericire , o fericire tampa de copil de doi ani.O fericire atat de placuta.M-am lasat purtata de val vara aceasta , am simtit cum ma indragostesc , de mai multe ori , cum doar el imi poate vindeca orice durere sau doare el ma poate face sa zambesc.Sincer ,acum mi-a tracut.Insa am trait si asta.Am purtat si un dor inexplicabil fata de o persoana la care tin.Da , am si plans.Am ras.Am facut o groaza de prosti care vor ramne ascunse in zambetul meu.Zambetul care ma demasca cand mint.In ochii mei , care desori ma tradeaza.
Vara aceasta nu am mai fost asa de deprimata.Nu am avut nevoie non-stop de muzica , sau de lumea mea.A fost chiar bine.Am luat o pauza de la lumea mea.Lumea care acum trei luni ma tinea treaza , vie , chiar fericita.Ei , gasca cu care stau , ma fac fericita.Pentru ca ei sunt grozavi.Sunt nebuni , amuzanti , prosti in felul lor.
Insa vara asta am renuntat la scris , desenat , pictat , la Amanda!Am renuntat la cine eram.Exagerez!Mereu voi scrie , acum este doar perioada  cand nu am avut nevoie de scris ca si de un medicament.Am fost treaza si nu a fost asa de rau.Chiar a fost foarte bine.Si Amanda , v-a fi un succes.Nu am mai fost nici o data asa de increzatoare.Sunt sigura ca Amanda v-a multumi pana si gurile rele.Pot sa ma opresc din scris , din cititul despre ea , insa nu o pot uita.O port de doi ani cu mine si nu mai am cum sa renunt.
Vara asta am dansat la bara(de scuturat covoare) , m-am batut cu clatite , am aflat ca skatbord-ul nu e de mine , am avut conflicte cu ba...domne in varsta , am jucat footbal(pentru prima oara) , am fost pe acoperisul blocului , mi-am facut prieteni adevarati , m-am indragostit si alte lucruri nebunesti pe care nu am de gand sa le mai spun.
Vara asta mi-am dat seama cine sunt.
Deci , vara mea a fost grozava.Vara ta cum a fost?
P.S:poate nu mai scriu asa de frumos / genial ca inainte , insa da-mi cateva clipe sa-mi dau din nou drumu.Am stat o vara departe de tine.Nu crezi ca sunt prea emotionata ca sa mai scot o drama de a mea?Sau o poveste adorbabila de romantica?Si cat de dor imi este sa scriiu o drama....

10 comentarii:

  1. Dadadadaaaaaa. la fel sunt si euuuu .
    Deci vara asta a fost atat de geniala si de superbaaaaaaaa . Si in vara asta s-au intamplat asa de multe .Am avut acele prietenii de o vara care sper sa le mai am si vara viitoare.. am renuntat la scris... mi-a disparut imaginatia..

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga mea, sunt I. Ma...dezamagesti. Nu pot sa cred ca ai lasat in urma partea ta geniala. Artistica. Nu uita muzica. Momentul cand plangi pe melodia usoara. Nu uita pictatul. Momentele cand desenezi ceva sinistru sau nebunesc care te reprezinta. Tind sa cred ca P.S.-Ul a fost scris pentru Maimutica. Si cred in continuare ca ea este motivul pentru care ti-ai lasat Lumea in urma. Nu lasa sa se intample asta. Lumea ta este cea mai importanta. Ai mai mare nevoie de ea decat crezi. Ai mai mare nevoie de ea decat orice gasca aiurita de prieteni. Crede-ma. P.S.: Chiar crezi ca e bine ca ai lasat in urma Pictatul, Muzica, Amanda, Maimutica? Te-ai lasat in urma pe tine. Cine esti cu adevarat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da , muzica mi-a readus imaginatia.Si e chiar bine.Ma simt grozav.Am scris o compunere care ma multumeste si o mica (mai mare) dedicatie pentru mamimutica.Deci cred ca sunt chiar ok.
      Cu drag , vechea eu.

      Ștergere
  3. Scumpo, sper ca Maimutica citeste ceea ce compui aici cu suflet. Ma bucuri ca nu ai renuntat la vechea tu. La lumea ta. I.

    RăspundețiȘtergere
  4. Iti pot da toate clipele din lume pentru a redeveni cine erai acum 3 luni. Nu vor fi de ajuns. Niciodata nu vei mai fii acea persoana care imi era prietena. Acea persoana de care imi este dor. P.s. O drama suna suficient de bine acum.

    RăspundețiȘtergere
  5. Stii , mi-am revenit.Am scris si o drama , prima compunere de pe blog.Si aceea persoana care iti era prietena nu a plecat , ci doar s-a schimbat.Daca tu nu ai fost acolo 3 luni pentru a-i reaminti cine este.

    RăspundețiȘtergere
  6. Fai Spider Pig-o. Tot pe mine cade vina, nu? /:) Asa vor muschii tai de artista ?:))<3

    RăspundețiȘtergere
  7. Muschi mei de artista sunt prea artistici ca sa-ti raspunda la aceasta intrebare tembela , Monkey.:)))<3

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi plac muchii tai de artista:)esti fermecator de puternica:)

    RăspundețiȘtergere

:)