vineri, 31 august 2012

Stai.Intoarce-te.Saruta-ma.


Si se intoarce.Ochii ei violeti ii intalnesc ochii lui caprui.O lacrima fina ii curge pe obraz , lasand in urma o dunga transparenta.Buzele ii tremurapentru un fremat.Un lucru dedicate lui , pe care nu-l poate auzi nici ea.Baiatul se apropie si o prinde de soldul subtire , cat o aschie , si ii lipeste bazinul de al ei.Fata il impunge , il loveste cu pumni in piept , insa nu indrazneste sa-l loveasca cu putere.Ii acapareaza mainile si o linisteste , dupa ii da suvita casatanie pe dupa ureche.Se apropie sa-I sopteasca ceva , insa incepe sa-I sarute ureche.Si buzele I se muta catre gat , catre obraz si se opresc asupra buzelor ei crapate.Fata vazant ca nu are rost sa riposteze il sarut.Ii stranse fata intre plame si isi lipi apasat buzele de buzele lui.Nu-I putea rezista.Il iubea prea mult ca sa-l lase sa plece acum  , sau chiar sa se retraga ea acum.Jocul lor continuase asa de mult incat devenise o rutina.Aceste certuri neinsemnate , care apareau din minusculte motive , cuvintele aruncate gresit , spuse doar la nervi cu care se ranisera.Totul era o greseala.
-Imi pare rau.Nu am vrut sa sune asa.Chiar nu am vrut….
-Insa a sunat asa.ridica ea tonul;Mereu isi ridica tonul.Isi mentinea vocea in forma agresiva , usor defenisva ca sa nu para moale in fata lui.
-Nu am vrut sa zic ca mutatul cu tine a fost o grseala.
-Ce baiat mare.La 21 de ani nu poti sa spui un lucru fara sa-l regret.
-Charlote , nici o data nu am regretat ca ti-am spus ca te iubesc.
-Decat in fiecare seara!
Charlote era genul de frumusete din ani ’70 , cu trasaturi aspre si serioase , fara plic de plasticitate in expresi , doar rigiditate.Ochii dati doar cu tusi ii cursesera pana la linia  expresiva a obrajului , care era arcuit din cauza plansului.Fata ii era incordata.Buzele carnoase , rozali  , aprope corai , ii devenisera aspre si sparte.;Pe acetea se puteau observa niste urme fine de dinti.Parul pana la cot , prins intr-o coada impletita , ii navalea peste tota fata.Camasa alba , usor transparenta ii era baga in blugi mulati negrei  , stransi de solduri cu o curea lata din piele , crem , cu model country.
Aceasta se aseza pe fotoliul rosu si isi dadu jos cizmele crem , pana sub ghenunchi , vintage , fara toc si isi stranse piciorele la piept.;Corpul ii era subtire , atat de subtire incat putea fi numita anorexica.Avea cat de cat forme , insa nu foarte proeminente.Pieptul destul de rotund , nelasat si fundul usor bombat , insa insesizabil.
-Si ce ai de gand sa faci acum Charlote?Ti-am zis ca imi pare rau.Chiar imi pare.Trebuie sa ma crezi pe cuvant.
-Te cred.Insa vreau sa ne despartim.rosti Charlote , dupa isi aseza castile in urechi si dadu drumu la I-pod.Katy Pary.Teenage Dream.
Baiatul ii zmulse casca din ureche.
-Te iubesc Charlote.rosti el si isi lua haina din fas si pleca.

4 comentarii:

:)