vineri, 31 august 2012

Bate vantul , frunzele

Toamna , a venit si toamna mai repede decat ma asteptam.Insfarsit aerul cald de vara pleca , soarele arzator se retrage si vacanta se termina.Mici adieri de vant fura frunzele copacilor si le aduna in mormane.Atmosfera exagerat de calda se elibereaza si se raceste usor usor.E toamna oameni buni!Insfarsit e toamna si am ramas cu creativitatea seacata.De cate ploi mai este nevoie pentru a o reumple?De cata tristete mai am nevoie pentru a fi impinsa sa scriu?De cata rabdare mai am nevoie pentru a-mi reveni?
Sunt ca o fantana goala , fara strop de apa , care inca este incercata.Si vine galeata goala , si din nou , si din nou.Oare cand s-o rupe franghia?

5 comentarii:

  1. oare cand te vei plange lui B pe mess? presimt ca ii este dor de tine

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani pentru maine. La multi ani pentru ca maine blogul tau implineste un an.:). Vezi ..La inceput ai fost nesigura ...despre ce ar putea crede lumea . Pareri exagerate, comentarii aiurea. Da stii..ai reusit . Ca intotdeauna . Si ca intotdeauna sunt mandra de tine . De ceea ce reusesti sa faci . Esti geniala . Inca esti acea persoana geniala. Cel putin asta vreau sa cred. Prefer sa cred ca esti inca a mea decat sa ma gandesc la ceea ce ai devenit, decat sa realizez mai bine cine esti defapt.

    RăspundețiȘtergere
  3. La Multi Ani pentru blogul tau!!!!!Imi place ca mai ai si alti vizitatori care te felicita cu tot dragul dar sa privesti doar inainte!Life just starts now:)

    RăspundețiȘtergere

:)