duminică, 7 octombrie 2012

Eu.Din nou.

Acum cateva zile a fost ziua blogului.Un an.Doamne.Nu am cuvinte.Imi vine sa plang , sa plang atat de tare...Imi era dor sa scriu , insa nu am gasit subiecte.Nu am gasit timp.Nu am gasit ambitie , ambitia mea de scorpion.Pe care inca o am si sunt sigura de asta.Sunt mai dura , mai inchisa , mai originala , mai....mai eu.Stiu ca nu suna bine , da asa sunt.Am invatat sa nu mai tin la orcine.Sa nu mai sufar cand frunza hotaraste sa paraseasca copacul.
Ieri am patinat din nou.Si a fost bine , prea bine.M-am ragasit in viteza gheti , in alunecare , in curbele prea scurt luate si in impiedicaturile tipice mie.
Nu stiu ce vreau sa spun.Imi era dor sa scriu.Si imi este dor de tin.Stii tu cine.Mi-ai amintit ca astazi este ziua blogului.Si mi-am dat seama ca nu m-ai uitat , in ciuda ca eu am trecut peste.Da , imi este enorm de dor de tine , da am prieteni noi.Care sunt geniali.Behaim in autobuz , glumim, ne distram si facem lucruri pe care nu le-am facut nici o data cu tine.
Imi vine sa plang....in  sfarsit.
Vantul bate precum lacrima-mi curge.Si cristalele de sare curg in jos catre pieptul care face efort.Calmeaza-te papusa , viata e mult mai dura decat vreo tu sa o simti.

7 comentarii:

  1. Esti absolut geniala:)
    si imi place your first rule: be happy:)

    RăspundețiȘtergere
  2. chiar mi-ear dor de articolele tale:)ti-am spus ca esti cea mai originala persoana din viata mea?

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna draga mea. Sunt I. Imi pare nespus de rau ca nu ti-am mai scris. Si nu am nicio scuza suficient de plauzibila pentru a fi crezuta. Tu ce mai faci? Cum mai o duci ? Scrie-mi TOT. Tot ce ai mai facut. Sunt nerabdatoare sa citesc ce imi vei scrie. Cu mult drag, prietena ta anonima, Faith. P.S. Noile compuneri sunt pur si simplu briliante.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hei , Faith , imi era nespus de dor de comentarile tale.De tine in sine.
      Pai , sincer , am renuntat la scuze.La cautarea de motive patetice sperand ca sunt credibile.Pai...ce am mai facut???Mai nimic.Am fost racita , am terminat o relatie , am fost nebuna , am fost eu.Sper sa tinem legatura si sa-mi mai comentezi pe blog.
      Ma bucura extrem de mult comentarile tale.
      Tu ce ai mai facut?

      Ștergere
  4. Draga mea, eu pur si simplu...Am incercat sa ma acomodez cat mai mult posibil aici. Imi e greu. Prietena mea cea mai buna...ei bine...nu pot zice ca nu o mai am. Pur si simplu cu totii stim ca relatiie la distanta nu merg. Imi e dor de ea...simt ca am lasat jumatate din mine acolo, in camera ei cu pereti portocalii, in ea. Nimic nu mai e la fel. Ma consolez cu gandul ca imi voi gasi alte persoane apropiate. Care sa aiba aceeasi personalitate ca ea...Aceeasi gandire.Dar ...nimeni nu se poate compara cu ea. [ o cheama Anabell ]Si tatal meu . E un nebun complet. Un nebun genial. P.S Sper sa ajungi o scriitoare de succes. Sper sa ajungi sa o publici pe Amanda. Sper sa iti indeplinesti visele. Visele pe care le pui la cale cu persoanele fara de care nu poti trai. Eu ...simt ca nu imi mai pot implini visele cu prietena mea. Dar totusi nu sunt pregatita sa renunt. Si nici ea nu e. P.S. 2. Ai asa ceva ? Vise la care ai renuntat efectiv insa..ti-ai dori sa se implineasca cat mai curand? Sau eu sunt singurul specimen de genul asta ? Cu drag, Faith.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am renuntat intr-un tarziu.Adica...fost cea mai buna prietena mi-a zis ca sunt patetica si m-am oprit.M-au ranit extrem de tare cuvintele ei.Si pur si simplu acum incerc sa o urasca , ca sa nu mai am nici o tentatie de impacare.Nu a mai avut nevoie de mine.Si-a gasit alte persoane , insa stiu ca daca m-as stradui , as face-o din nou a mea.Din cuvinte , pentru ca sunt buna la asta.Si ea stie.
      Acum cateva zile am vrut sa o sun sa-i citesc o poveste...insa mi-a fost frica.O vad fericita si nu vreau sa-i stric balansul din viata.
      Insa stiu sigur ca nu ii este la fel de bine.Insa nici mie nu-mi este.
      Faith , sunt multumita sa te am si pe tine , pentru ca imi aduci aminte de ea.Amintirea ei asa de perfecta , placuta...
      http://www.youtube.com/watch?v=a_Am4cHMBKM

      Ștergere

:)