luni, 22 octombrie 2012

Owl...

Si ii capturez privirea atroce.Ma misc si ma urmeaza si ea.Nu pierd contactul vizual.Inca cativa pasi si ma lipesc de gemul imens , ce-mi tine loc de perete.Stiind ca privirile insistente asupra bufnitei mele luara sfarsit , m-am intors ca sa vad marele oras.New York , vazut dintr-un apartamente de la etajul 87.Imi lipesc palmele ca un mic copil si gust agonia statornica in acet oras , privind oameni care strabat trecerea de pietoni.Rosu.Urmeaza o serie de injuraturi si o consultare cu ceasurile lor scumpe.Un om , mai rotofei ce-i drept , isi face curaj si inacerca sa treverseze strada , insa este asaltata de calxonurile insitente a unui taximetrist obranit.Fara a fi deamagit , omul isi daduse seama ca isi riscase degeaba viata ca sa ajunga unde trebuia sa fie la ora asta.Se da inapoi , intregandu-se in multimea din spatele lui.
O pata de culoare , un alb pur imi taia calea privitri.Geamul rece se aburi.Mai multe bilute coborau in zbor , razlete , zgarie norul.Si din ce in ce mai multe incepura sa zaboveasca in aer , pana facura contact cu asfaltul.Topiti , plini de speranta , fulgi inca isi mai faceau aparitia , sperand ca vor cuceri spectaculosul oras pana la apusul soarelui.
-Da Bu-hu-hu.rostesc calma catre bufnita mea alba.A venit vremea ta.Poti sa-ti faci de cap.
Parasesc geamul , panorama impresionanta ,  si deschid cusca bufnitei mele , lasand-o libera prin apartament.Neindemanatica , darama o vaza , agata peredelele si dupa isi dadu curs zborului : iesi fix pe balcon si dusa fu.Departe de mine , cautandu-si singura un drum propria in viata.

9 comentarii:

  1. e super tare!!!!!!!!!!!!!!te-ai gindit sa scrii si in engleza?
    e greu sa surprinzi aceleasi nuante si trebuie sa o iei incet dar ai avea super multe vizualizari:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am scris odata in engleza ... insa nu cred ca a iesit la fel de bine prrecum in limba mea natala.:)

      Ștergere
  2. Ce mult ti-ai diversificat subiectele.te asteapta o cariera stralucita. stay focus!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      I am focus.I am focus on what I love.Precum iubesc scrisul , originalitatea , crativitatea , libertatea , bulinele si bufnitele.

      Ștergere
  3. esti din ce in ce mai buna!te admir din umbra si mereu iti caut articolele noi.
    Sa nu renunti ever.Esti prea tare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!Desi nu scriu prea des , timplul ma ajuta sa surprind noi idei.

      Ștergere
  4. cind scrii o carte?sa pui totul cap la cap?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cand o sa fiu destul de matura ca sa pun totul cap la cap si destul de ambitioasa ca sa pana la final.

      Ștergere
  5. Cel mai tare cadou de ziua mea!si cel mai original ever!TE IUBESC!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere

:)