sâmbătă, 13 octombrie 2012

Le fake me.

Si daca as ruga universul sa-mi dea pace , mi-ar da?Toata nefericirea acaparata pe parcursul anilor s-ar evapora , lasandu-mi dresptul sa fiu fericita?Sunt fericita , intr-un mod fals si trecator.Zambetul este doar un reflex al chipuli."plansul....imi plange inima G. , ochi mei nu mai pot face asta.tot chipul meu s-a obisnui cu prefacutul sunt bine.pana si acum , pe cea mai trista si superba melodie ranjesc.un ranjet plin de tristete si de durere , care denota doar...o falsa fericire.".Intelegeti?Acel periodic sunt bine m-a facut dura , inchisa si minciunoasa cu mine insami.Sensibilitatea mea....este ca o suflare de vant.Rara , aproape inexistenta.Nu , nu ma mai consider un monstru , deoarece nici o data nu am fost , ci doar o piatra.Aruncata , ajunge undeva , insa fara lupta sta intr-un singur loc.Nemiscata si neclintita.In voia sorti.

6 comentarii:

  1. cred ca esti geniala si mai cred ca e o etapa normala prin care mai trecem toti!
    pe de alta parte esti asa de frumoasa si nu cred ca nu vei fi extrem de fericita.
    Imi pari capabila de multe si extrem de puternica.
    Doar fi mai indulgenta cu tine.Doar esti perfecta nu?:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Perfecta , mi-as dori.Si indulgenta fata de sine nu cred ca m-ar ajuta.De-a lungul anilor mi-a dat seama ca suprafata mea dura ma face indistructibila , ce-i drept , pentru ceva vreme , insa atunci ma simt protejata.Dupa sentimentele , toate sentimente adunate sub capa mea de duritate evadeaza si ma prabusesc.

      Ștergere
  2. Nu e nimic rau sa iti para rau dupa o prietenie.sper din tot sufletul sa merite persoana.

    RăspundețiȘtergere
  3. mama ce misto scrii!si iti argumentezi extrem de bine ideile.

    Te-as vedea critic la televizor!esti mult mai buna ca cei de la talk showuri si in emisiunile de dezbateri cu tineri ai fi de milioane!

    RăspundețiȘtergere

:)