vineri, 1 februarie 2013

I don't know , but I think I love him .

Ii iubesc ochii albastri .
Ii iubesc zambetul .
Ii iubesc parul .
Ii iubesc nesiguranta .
Ii iubesc naivitatea .
Ii iubesc glumele .
Ii iubesc caracterul .
Ii iubesc chipul .
Ii iubesc geaca .
Ii iubesc buzele .
Ii iubesc gropitele .
Ii iubesc seninatatea .
Ii iubesc sinceritatea .
Ii iubesc curiozitatea .
Ii iubesc indiferenta .
Ii iubesc grija acordata .
Ii iubesc zambetul nesigur .
Ii iubesc mersul stangaci .
Ii iubesc felu de a fi .
Ii iubesc carlionti.
Ii iubesc atractia magnetizanta .
Ii iubesc modul de a ma face sa rad .
Ii iubesc atentia pe care mi-o acorda .
Ii iubesc privirea lui cand se intalneste cu a mea .
Ii iubesc ochiadele ascunse pe care mi le acorda .
Ii iubesc ochii goli ce incerca sa patrunda in ai mei .
Ii iubesc chipul senin pe care mi-l dezvaluie .
Ii iubesc felul de as bagat mana in par .
Insa nu stiu de ce le iubesc .

[ http://www.youtube.com/watch?v=fJciuqWEqZs ]


2 comentarii:

:)