sâmbătă, 23 februarie 2013

Si am pasit incontinu

Zi . Se facuse din nou zi . M-am ridicat de pe sezlongul incomod si am sperat la ceva mai bun . O zi mai energica . Mi-am trantit talpile in nisipul rece si l-am privit . Nici el nu avea viata , energie , bucurie . Imediat mi-am alungat gandul . Cerul inorat , parca pregatit de ploaie ma fulgera . Ma fulgera cu sageti reci si triste . M-am avantat in imensul de nisip . Si am pasit incontinu trist si lenes , precum cerul ma motivase . Caldura dogoritoarea imbratisa , piscandu-ma vesel , insa rafalele de vant o alungau . Am ridicat o scoica si am aruncat-o intr-un val . Si s-a scufundat , ducandu-se la fund ramanand acolo .
Ploaia incepuse , precum prevestisem . Parca totul era inchitit de un gri . Un gri bolnavicios . Si se intensifica , incoltindu-ma cu perdelele ei grele si ude . Nu am ripostat , am stat acolo asteptandu-mi soarele . Si am pasit incontinu , pana , prin transparentul umed , am zarit o pereche de ochi albastri . Si am zambit . Si am zambit uitandu-ma in ei . Si am stat asa pana ploaia s-a oprit si ei au diaparut . Si am pasit incontinu zambind .

8 comentarii:

  1. Cacat . Glumesc,Spider pig, insa nu m-am putut abtine. Compunerea- geniala, trista ..zambitoare si acelasi baiat la care visezi, cu ochii albastrii. 'Gigantrop' [ Un cuvant pe care il stiu de la tine, si nu stiu altceva despre el decat ca il foloseai des, prea des, cand imi spuneai despre ideile tale]

    RăspundețiȘtergere
  2. mie mi se pare tare!!!!putin cam trista dar parca zaresc si optimism pe undeva?:)

    RăspundețiȘtergere
  3. sunt ochii tai?daca da sunt minunati!daca nu tot minunati sunt.

    RăspundețiȘtergere
  4. eu asa cred ca te uiti tu

    RăspundețiȘtergere

:)