marți, 29 mai 2012

Tu nu ma cunosti.Eu nu te stiu.

Acum realizez cat de mult ma straduiesc pentru a aduna mai multi cititori , pentru a avea mai multe opini , mai multe comentarii.Imi doresc ca blog-ul asta sa se raspandeasca peste tot!Sa fie citit de jumate de tara.Stiu ca sunt vise mari pentru o copila de 13 ani ca si mine , insa continui sa lup pentru asta.Sa atrag cititori , sa raspandesc link-ul , sa merga totu pe placul vostru.
In doua zile am catigat peste 67 de cititori si ma incanta asta.Am primit voturile de "Briliant <3" cu zambetul pe buze , m-am cam strambat la "Ok.Se putea mai bine :)" si am fost cam necajita la "Bene.:|" , insa apreciez sinceriatea voastra.Stiu ca inca nu scriu perfect , nu dau atentie la descriere si actiunile se intampla cam repede , fara a reusi sa traiesti momentu , dar o sa ma maturizez si la scrsi.
Peste aproape 5 luni blog-ul v-a sarabatori un an si sunt destul de emotionata.Stupid de emotionata.

2 comentarii:

  1. am muult mai multi ani decit tine si pot sa te asigur ca iti admir perseverenta si ambitia!
    credeam ca te cunosc si imi place ca descopar in fiecare articol cite ceva nou despre tine ca intr-o carte de aventuri dar si cu multa candoare si dragoste:)Imi place mult descrierea personajelor si faptul ca le "vedem".Sunt toate dulci si cochete iar Amanda e prefereata mea desi le iubesc pe fiecare in parte:)

    RăspundețiȘtergere

:)