sâmbătă, 23 iunie 2012

Si sper ca nu v-am plictisit cu obsesia mea pentru apa

Simt cum toate picaturile de apa de pe corpul meu curg usor , lin , in timp ce uit de caldura dogoritoare.Maieul usor transparent cu bufnita mi se listeste de corp.Se opresc fantanile.Am un minut de gandire.Imi alcatuiesc planul malefic si o strang de mijloc pe cea mai buna prietena , ducand-o intr-un jet de apa.Uda leoarca , bretonul scurgandui-se pe frunte , imi arunca o privire jucausa.Stiu ca i-a placut si stiu ca imi v-a veni vreme sa intru si eu fortata de cinev din spate in apa rece .Pentru a starni amuzamentul incerc sa o pun la pamant , in apa.Celalalte fete vin si se trantesc si ele.Ma intind pe jos , inconjurata de apa si zambesc parca impacata cu mine insami.A venit vacanta , a venit distractia , a venit vreme cand o sa merg aproape zilnic la strand , cand o sa fiu uda din cap pana in picioare in fiecare zi , perioada cand o sa uit de tot si de toate.
M-am ridicat si am inceput sa le atac si pe celalalte.Si credeau ca au scapat.

11 comentarii:

  1. Ne ai obisnuit cu descrierile astea suberbe si parca te si vedeam cum te balacesti:)simt si eu acum ca a venit vacanta acum:)si senzatiile cind abea incepe:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa ma bucur cum descrii vacanta ca pe o ploaie de apa rece:)
    ti-am spus ca esti perfecta?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Perfecta?:).Nu ma simt perfect si nici nu vreau.Sincer , uneori cred ca perfectiunea aduce si superficialitatea , insa , in scris sa fiu perfecta...e genial.

      Ștergere
  3. Eu am depasit virsta vacantei si ma declar multumita cu 2 saptamini jumatate de concediu pe vara dar mi-am adus asa de bine aminte de senzatia de vacanta asa cum o descrii tu:)

    numai sa nu iti iei vacanta de la blog ca e din ce in ce mai bun!!

    RăspundețiȘtergere
  4. A venit vacanta cu trenul din Franta:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Cum reusesti sa fi asa originala in fiecare post?de unde iti vine inspiratia?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inspiratia imi vine si din muzica , din fapte , din lucruri care ma fac sa ranjesc si totusi sa plang la nesfarsit.

      Ștergere
  6. Esti extraordinara de ceva luni incoace!
    O dulce si extrem de inspirata!

    Studiezi in particular in plus?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc.O persoana mi-a zis de curand ca sunt dulce.
      Pentru scris sa studiez in plus?Noo , e o pura pasiune.:)

      Ștergere

:)