miercuri, 14 martie 2012

Si visez cu ochii deschisi

Si am aflat cum este sa fi cititor : nu sti ce se v-a intampla si nu ai control asupra personajelor.
Si am aflat cum este sa fi scritor : nu sti cat vei scrie , dar vei sti mereu cea ce trebuie sa scri.
Si am aflat cum este ca auzi " cartea este geniala".Te simti special pentru ca scrii si tu o carte.
Dar niciodata nu m-am gndit , sau am aflat , cum este sa auzi o critica legata de cartea ta.Cum
ar trebui sa raspunzi la asa ceva?
"-Inceputul este banal.
-Pentru ca am avut nevoie de o introducere mai delicata.
-In schimb intalnirea dintre cei doi ma amuza.Parca isi danseaza sentimentele.
-Va multumesc.Am avut nevoie de vro cinci rescrieri pana sa ajung aici.
-In schimb despartirea este destul de stranie , ciudata , misterioasa.
-Va ganditi si la unica?
-Desigur!Puterea cu care fuge amanda din camera , sentimentul acela de tristete , lacrimile ei , inima care ii bate puternic , totul apre asa de real!
-Stiu.Tot ce am scris atunci simteam si eu , mai ales respiratia greoaie.
-Si brandurile introduse!Nu arata ca o snoaba , dar predomina un pic cartea.
-Nu stiu ce sa zic , m-am jucat un pic cu hainele.
-Vreodata Amanda a luat decizi pentru tine?
-Mareu am sustinut si gusturile ei.E delicata , rafinata si o persoana eleganta.Nu am cum sa o ignor.
-Cum ti-o imaginezi?
-Amuzanta chestie!Pe un sait am gasit o poza cu o fata brunetea-castanie , frumusica la fata , destul de slabuta.Mi s-a parut chiar o ironie sa vad un om care seamana cu ea in poza.
-Cine este?
-Ashley Greene!O singura poza cu ea purtnd o camasa oxford.Nu am cuvinte!Aproape identice!
-Observ ca ai o relatie stransa cu personajul tau.
-Este adevarat.Amanda este o persoana importanta in vaiat mea.O desenez , ma gandesc mereu la ea si nu pot sa o uit.
-Ce o atrage laTaylor?
-Poate amintirea sarutului din acea seara cand inca avea cicatrice.Nici odata nu m-am gandit la un motiv concret.Dragoste!Acesta este cel mai potrivit raspuns , pe care nimeni nu-l poate explica.
-Cantecul dedicat in padure si comportamentul respectuos fata de ea..Ce poti spune despre acesta?
-Nickelblack-Far away.Mi s-a parut un moment destul de romantic si de comic , mai ales ca Amandei ii scapa ca il iubeste si dupa a dres-o spunand ca iubeste cantecul , tocmai bun momentul pentru un sarut.
-De ce ai ales ca Amanda sa alerge in casa plangand?
-Amanda se gandea la sentimentele lui Kerli pentru Taylor si nu a vrut sa-i intoarca roata.
-Cum adica sa-i intoarcaroata?
-Kerli l-a sarutat pe fostul prieten al Amandei.
-Chiar daca Kerli i-a facut rau , tot Amanda se simte vinovata?
-Amanda....Amanda este pasnica si nun prea doreste raul nimanui.
-Nici a lui Mandy?
-Amanda incearca sa evite contactul cu aceast , dar nu prea ii reuseste.
-Deoarece i-a raspun de pe telefonul lui Taylor?
-Da , asa este.
-Si David.Amanda simte ceva pentru el?
-A avut un moment cand a simtit ca are incredere in el , doar pentru ca i-a trezit niste amintiri , in schimb nu prea il suporta.
-Cash , o scumpa de Cash , se indragosteste de acesta?
-O sa vedem pe parcurs.
-Si Amanda ce face cu Stefan?
-Amandanu prea stie de simte pentru el , dar in nici un caz iubirea ca si pentru Taylor.Avea de mult sentimente pentru Stefan , dar uneori este prea tarziu.
-Deci vrei sa zici ca Stefan este a doua varianta?
-Nu chiar.Amanda tine o groaza la el , dar totul este ciudat pentru ea.
-Svetlana si impaca cu ideea ca a fost mintita?
-Sincera sa fiu am avut de gand sa sufere , dar mereu am prezentat-o ca o femeie puternica.
-Dar o sa o ierte pe Pamele?
-Tradatori tradatori ramn.
-Pana la urma Aamanda il v-a mai intalni pe Sven?
-Amanda este pre desteapta pentru a se pierde in niste ochi albastri.
-Dar v-a merge la facultatea de balte?
-Are talent si nu trebuie sa-l iroseasca.
-Si cand vei termina cu Amanda , chiar vei termina cu ea.?
-E cea mai buna intrebare!Momentan cred ca Amanda este nemuritoare.Nu o vad plecand prea curand.Are nevoie de un final calumea si nu stiu cand o sa ajung acolo.
-Insa crezi sa ovei termina?
-O parte din mine vrea , alta nu.Stiu ca mreu o voi putea citi de la capat."

Un comentariu:

  1. super tare!!!
    este de departe cel mai matur si in acelasi timp frumos/jucaus/delicat articol pe care l-ai scris!

    te rog sa nu renunti la Amanda niciodata!ea poate va evolua intr-o carte, pe acest blog sau pur si simplu va fi constiinta ta la maturitate:)

    RăspundețiȘtergere

:)