vineri, 7 octombrie 2011

Bun venit umbra


Eram afara in linistea pasarilor.Cantau si totodata creau linia melodica a fericirii mele.Vantul imi incretea parul meu drept.Obrajii mi se inroseau de atata ras.In jurul meu erau copii care faceau mult zgomot , dar eu eram intr-un cerc unde depanam amintiri.A inceput sa ploua.Picaturile imi distrugeau cercul si ma trezeau la realitate.Copiii insotiti de adulti plecau : ma lasau sa ma bucur singura de furtuna.As fo vrut sa ma alatur in valsul copaciilor , sau sambaul florilor multicolore , dar n-as fi vrut sa sperii praful din parc.M-am aruncat ca un ninja din leagan.As fi vrut sa aterizez in frunze , dar am picioare si nici nu exista mormanul verde din mintea mea(si totusi inca o amintire).Imediat s-a creat o perdea de ploaie.Tot acolo eram acultand noul cantec : tunetele si traznetele.Aparea o umbra din ploaie : prietena mea.Avea doar un contur si in rest se vedea ploaia prin ea.Imagiantia mea vroia sa nu fiu singura martora la aceasta furtuna.

2 comentarii:

  1. Cred ca ai telent la astfel de descrieri!! Bravo
    <3

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc mult :D.Si tu ai talent , cu cat scrii mai mult.Cel mai bine te pricepi la pozi.

    RăspundețiȘtergere

:)