joi, 6 octombrie 2011

Chiar si o impanata poate vorbii :X>

Soarele  nu era asa de arzator pe cat ma asteptam , dar caldura
domina mediul.Unele cerngi se mai miscau in voia vantului.
Asteptam ceva sa perturbe  linistea , dar padurea ma sfida.
Din cer se auzea ceva cantand , ceva ce pica in fata ochiilor
mei , ca o linie din caietul de geometrie , dreapta , facuta cu
rigla.Bolta in nuante sumbre si umbroase de deasupra capului
meu se sfasie.O gaurica lasa lumina sa patrunda in padure.Era
o randunica ce ciripea incet.Am ridicat-o , dar nu stiam ce are.
O aripa rupta , doua aripi , poate s-a lovit la cioc , poate e
speriata.Nu stiam , dar daca ma tot gandeam suna ca si cand
trageam numere la loterie.In jurul meu se facu un roi derandunele.
"Vrei sa-o pun jos?"am intrebat-o pe randunica sef , parca ar si
intelege , dar , spre mirarea mea inclina din cap.Am lasat-o jos si
leam facut cu mana.Mi-au ciripit si au dat si ele din mana lor pufoasa din pene.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

:)