miercuri, 5 octombrie 2011

Un nou inceput

Am lasat uitarii mult timp acest blog , dar acum vreau sa-l regasesc sau mai bine zis sa ma regasesc in el.Aproape toate compuneriile sunt pe caietul meu , pe care il tine in mare siguranta..In vara aceasta , pe langa cunoastere a unor persoane am terminat un caiet si acum , in octombrie sunt la al doilea.Nu mai am mult , dar iar v-a trebui sa-l schimb.Ok.Nu e mare tragedie.Vreau ca acest blog sa fie mai presus decat orice.Nu ma v-a opri nimic sa scriu.Este ce-a ce ma face cine sunt.E ca un drog , dar nu sunt o persoana slaba , ci foarte exacta in scris.Daca vrei sa-ti zic ce simt , fata in fata : frate , m-ai pierdut!Asa...mai mult nu am de zis.
Ma simt vie pentru ca scriu.Pot sa zbor!Pot sa fiu cine vreau.Si o sa scriu mereu , ca sa ma simt vie si cand defapt sunt moarta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

:)