vineri, 20 ianuarie 2012

Ma poti lasa sa visez?!

Cand am inceput sa scriu din nou pe acest blog , ma gandeam ca , o sa postez in fiecare zi.Vocea rationala din minte mea imi zice ca am scoala , teme si alt chestii de facut.Dar eu nu am aceasta parete.Probabil peste cativa ani o sa fiu o fiinta plictisitoare cu timpul planificat si tone de teme pe care chiar le voi face.Da , da , am zis bine : pe care chiar le voi face.Dar este chiar asa de greu sa ai o postare pe zi?Poti avea chiar asa de multa inspiratie?Ok , ok , as avea multe de povestit , dar este personal , nu ca as avea secrete fata de tine.[deobicei m-as fi precacut ca ma inec , in timp ce radeam].De exemplu Andrew Garlfield sau...am nevoie de o scuza plictistoare ca sa nu te faca curios...ce fac eu in timpul orei , deobicei cu colegul meu de banca nesuferi , strangandu-l masa de oraji puternic.Adica nu va starneste intersul , nu-i asa?Plictisitor , stiu , stiu.Ar trebui sa ma duc sa-mi sacai prietena cea mai buna , dar ceva ma tine aici.Nu spun mai multe.Promit.Fug.Sper sa scriu si maine.3 zile una dupa alta.Bun inceput.:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

:)