duminică, 8 ianuarie 2012

Pentru ca sunt

Simt fericirea cum imi curge prin vene ,cum ma face sa zambesc tampeste ,cum...Cum ma provoaca sa ma distrez.Da..da , stiu sunt imbracata toata in roz , doar cizmele sunt negre.Nu conteaza asta , dar daca rozul ma face fericita o sa ma imbrac doar in el.Afara soarele a rasrit si ma cheama sa rasar si eu.Mai astept putin.Daca ar fi mult mai cald as putea iesi doar in bluza mea mai larguta , dar nu este.Poate din cauza "noului sange" voi putea radia de caldura.Aceat lucru de pe fata mea ,care are carateristice gropitele si linile expresive ma face sa vreau sa ma invartesc in prostie , intr-o rochita mai scurta de vara , in talpile goala , in mijlocul pustiului , doar eu si visul creat.Da , ma simt minunat si nu , nu o sa gasesc prea repede butonul de Off , ci de amplificare , ca si cand as fi un vampir , dar soarele nu ma uraste.Nu sunt blestemata sa stau in casa cand totul e mirific afara.Chiar nu sunt.Azi doresc binele tuturo si sa nu-mi mai revin din aceasta stare.


3 comentarii:

:)