luni, 23 ianuarie 2012

Un zambet senin

Stiu ca acum ma cert cu cea mai buna prietena a mea , dar sunt fericita , cum mereu mi-am dorit.Am zambetul acela plin de viata , care i-a forma cu fiecare cuvant scris.Stiu ca o enerveaza cand am dreptate , dar continui sa-i arat asta.Continui.Nu stiu de ce.Poate sunt obsedata de a avea dreptate?.Eeee.Ma rog.Azi probabil v-a fi a cincea postare la rand si o sa urmeze o pauza mare pana la wekeend.Am scoala.Imposibil.Mi-e dor de vacanta.Meregeam la piscina acoperita , scriiam , citeam , ascultam muzica si ma culcam tarziu.Imi era frica sa stau singura in casa mare de la Campina , dar ma simteam bine.Slaba lumina care imi statea deasupra capului imi oferea , intr-un fel , siguranta.Era locul meu.Stateam acolo in fata monitorului si ma chinuiam sa ma uit la episoade , chiar daca se incarcau ingrozitor de geru.Trecut.Mi-e dor de aceasta mica parte.Chiar imi este.Si cand a dormit Andreea pentru prima oara la mine.La culcare eu numaram oi , iar ea Gude(cainele ei scump<33)."1 oaie , 2 oi , 3 oi , 4 oi , 5 oi , 6oi , 7 oi , 8oi , 9 oi , 10 oi.Beheeeheee.".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

:)