marți, 28 februarie 2012

Lacrima , o dulce lacrima

Cine a spus ca poti fii mereu fericit?Cine a spus ca , inauntrul tau esti trist , insa la suprafata pari fericit?Il urasc pe bunicul meu pentru ca mi-a amintit ca sunt un nimeni care scrie intr-un nenorocit de caiet in loc sa-si traiasca viata , sa doarma noapte , sa fie cineva apreciata.Nu pot fii cine vreau!Pot doar ca creez un personaj destul de puternic pentru a reusi.Zambesc cand ea zambeste , simt cand ea iubeste si plang cand si ea plange.Dar eu , nu personajul pe care il construiesc , ce poate sa fac?Sa plang in prostie la gandul viitor , sa vad cum pierd ce am mai drag , sa... .Nu stiu ce ar trebui sa fac.Pur si simplu imi vine sa arunc Amanda ca sa pot sa fiu si eu cineva , dar undeva in interiorul meu stiu ca nu o pot face.Nu pot sa pierd tot ce am  facuta pentru a fii fericita.Am o viata falsa , un chip fals , un corp fals , doar sentimentele construie fals sunt adevarate.Iar nu vreau sa vina maine sa intru intr-o clasa care ... nu prrea ma suporta , sa fiu bagata in zapada pentru ca am iesit afara sau chiar sa fiu insultata.O persona v-a fii mereu atunci cand o sa am nevoie si in reste putine altele.Nu pot sa zic acas ce simt , pur si simplu nu vreau sa le zic problemele mele pentru ca stiu ca si ei au multe.Nu vreau sa ma descarc in fata lor pentru stiu ca voi plange in prostie.Nu vreau sa le arat ca inca plang.Totul este un secret trist.Mda...daca le-as spune tot...nu stiu cum v-a fi.
Macar stiu ca stiloul , Amanda si caietul vor fi meru langa mine ca sa ma mai jos cu viata si elementele bune din ea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

:)