marți, 28 februarie 2012

Mon monkey

Paramore.Decode.Bla bla bla.Inspiratie.Fara scoala.Zambet.Ea-cea mai buna pietena.Ma trazneste inspiratia.
Ne luam apararea rerciproc , chira daca renuntam la cei dragi atunci.Ne certam doar ca sa vedem cine castiga.Suntem la fel.Gandim la fel.Ascultam aceasi muzica.Ne batem cu frisca , scuipam cu apa , desenam in prostie.Nu cred ca intelegeti.Pare totul stupid , dar este special.Ambele suntem unici , originale , briliante.Separate sunt pierdute.Radem in prostei , bem multa cafea , ne plimbam in mall non-stop.
Cred ca o sa vi se para cea mai stupida compunere den pe blog , dar e cea mai de pret.E maimuta mea unica , chiar daca o mai da in bara.[ She is special , beleve me!;)-Mom monkey ]

10 comentarii:

  1. Draga mea , sunt eu , I. Aceasta compunere poate nu e cea mai geniala .Dar imi pare ca ai scris din suflet. Sper ca maimutica ta sa aprecieze. Cred ca te iubeste . Si sunt mai mult ca sigura ca tii la ea . p.s Nu lasa aceasta prietenie sa iti scape printre degete. Nu merita. Si cel mai important ..ceva ce eu am gresit . Nu iti `insela` o prietena cu o `inamica ` . Astept Raspuns.

    RăspundețiȘtergere
  2. I , a fost scrisa din suflet.Inca tin la ea , insa..... ,prietenia asta mi-a scurs printre degete.Am dat-o in bara amandoua , facand prosti , care au ajung si la parinti.Ineterdictie.Si chiar daca nu as recunoste-o orcui , inca tin la ea.Mereu a fost speciala pentru mine si mereu v-a fi si va fi deasemenea o amintire mult mai mult decat speciala. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Deci imi spui ca tii la ea. Ok inteleg asta. Imi spui ca e speciala. Ok , nu sunt proasta , inteleg si asta . Dar incepi sa ma bagi in ceata cand insinuezi ca nu o vrei inapoi. Draga mea, NU CRED ca ati putut fi prietene daca ea nu tinea la tine. In astfel de momente ( interdictii ) va aveti doar una pe cealalta . Fiecare este pentru cealalta cea mai importanta persoana. Decizia iti apartine in totalitate. Fa ceea ce simti. Iti pot da sfaturi scumpo. Ma ai aici pe blogul tau mereu .Poti sa imi spui orice ( si o,da ! ) ai increderea ca nu sunt una dintre posibilele tale colege barfitoate. Nu uita . Fa ceea ce simti . P.s Poate acum nu te gandesti ...dar cred ca te vei simti lipsita de griji cand te vei impaca cu `maimutica` ta. I.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am avut mai mult interdisctii , ne-au prins de mai mult ori si acum eram "sub observare" pentru alta sansa.Oricum ne aveam una pe alta , planuiam atat de aprig cum sa invingem parintii (mai mult pe ai ei din pacate) , cum sa-i convingem , cum sa-i determinam sa ne lase din nou impreuna mai mult decat ne lasau.Si deja vedem dulce viictori si am lasat garda jos....
      Oricum , nu cred ca mar vre inapoi.

      Ștergere
  4. Facem un pariu ? Sunt genul care nici de a dracu nu castiga . Asa ca...Sun-o. Vorbiti. Fii tu , tu cea naturala, cea care o inspiratie al naibii de uluitoare la compuneri, tu cea care este sensibila si puternica in acelasi timp . Iti alegi tonul vocii : nonsalant ..sau emotionant. Sa nu iti fie frica daca iti curg lacrimi, Scumpo. Fii tu cea adevarata. P.s mi-am facut o prietena aici ...ma simt bine ( chiar daca e putin spus ) simt ca ea,Katherine face parte din mine. Tatal meu pare incantat de schimbarea mea de dispozitie. Ma simtVIEE.Va dormi la mine peste noapte. Ai Grija ...si fii inteligenta . P.s 2. Nu te enervez cu detaliile despre viata mea , nu ? I

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu , desigur ca nu ma enerveaza detalile despre viata ta.Poate are trebui sa vorbim prin mess sau mail mai multe.Nici ea nu era genu care castiga pariuri , sau avea dreptatea , deci te asemeni cu ea.Un strop , chiar mai mult imi aduci aminte de ea.Ziceam si eu asa.
    Nu cred ca mai are rost sa vorbesc cu ea.Nu doar eu am gresit.Daca ar vrea sa fim prietene din nou mi-ar putea spune ceva pe mess sau pe facebook , dar nici nu se straduie.Insa nici eu nu ma stradui.Chestia este ca nu mi-o doresc inapoi acum , ci imi doresc sa fie ca inainte.:)
    Complicat....

    RăspundețiȘtergere
  6. Inteleg...defapt ce nu inteleg este de ce va-ti certat ...Sau sa nu o iau ca o cearta, scumpo ? I

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scumpo , sincer , nu e o cearta , ci mai de graba o distantare inexplicabila.

      Ștergere
  7. am patit si eu asta...parca revad experienta mea.O vi valabil ca toate patim asta?

    RăspundețiȘtergere

:)