marți, 28 februarie 2012

Urechi mari

Omul se opri destul de brusc.In jurul lui se lasese noapte.Tufrisurile aratau ca animalele puse la panda , iar muntii ca niste uriasi furiosi.In fata acestuia era o poteca cu trei cai , care , strabateau fiecare cate o pestera a muntelui.Mergand pe cea din sranga se intalni cu un om orb.
-Buna seara , prietenul meu , stii pe unde se ajunge in oras?sopti acesta parca fiindu-i frica sa-l auda cineva.
-Da , domnule , trebuie sa o luati inapoi pana la celalalte poteci , dupa ceea mergeti pe prima si o sa dati de o padure pazita de pitici.Sa le zici ca eu te-am trimis acolo.
-Si daca ma intreaba cine sunteti?
-Stiu ei.zabi siret batranul si disparu din vazul drumetului.
Acesta pleca inapoi si se uita la toate trei potecile.Tresari usor si il asculta pe batran.Intra in pestrea intunecata.Merse ce merse si se opri.
-Batrane , mi-ai spus de o padure , nu si de o pestera intunecata.tipa acesta parca plictisit de drumeti facuta.Incet-incet , din capatul pesterei incepura sa se aprinda neoane.Un pitic sari cu o sabie inspre acesta.
-Urechi mari , nu-ti fac rau!Caut doar o padure ca sa ma duca spre oras.Un batran mi-a zis de acest drum.
-Gura sparta!isi increti piticul nasu lundu-l de mana pe trecator.O sa-ti facem un pat din frunze pe care o sa dormi.Maine te conduc chiar eu spre oras.
-Bine , urechi mari.Iti multumesc pentru ospilitate.il batu acesta prietenos pe cap.
-Nu ma atinge , isi increti acesta din nou nasul si lua distanta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

:)